חפש בבלוג זה

יום ראשון, 10 בפברואר 2013

אינסטנט קארמה

בדרך כלל אני מאלה שחייבים שקט כדי ללמוד, אבל בימים האחרונים כבר התחרפנתי מרוב שקט.
ואז נתקלתי בפייסבוק בהמלצה לאתר הזה, שבונה פלייליסט לפי קטגוריות שאתם מגדירים.
השילובים שלי כרגע - צ'יל+סטאדי+אינסטרומנטל/קלאסיקל. זה עובד מצוין גם בסמארטפון, הממשק מתאים ממש.

זאת למשל פלייליסט ממש כיפית - http://8tracks.com/beatsbybecca/no-words-part-deux
אמנם עיבודים אינסטרומנטליים לשירים מוכרים יכולים ליפול למלכודת מוזיקת המעליות, אבל מבחינתי זה עובד יופי ולא מעליתי במיוחד.

וסתם למצברוח טוב, לפני שאני מסיימת את הפסקת הצהריים שלי וחוזרת למקיאוולי (שאם יש דבר שהוא מצטיין בו, זה העכרת המצברוח) -

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רציתי להגיד תודה על האתר!!! לא מסוגלת ללמוד עם מוסיקה, אפילו לא צ'ילאאוט, אבל זה בא מה-זה בטוב לבשל ולנקות את הבית עם פלייליסט חדש!! :)

marjorie morningstar אמר/ה...

בכיף. אגב, בשביל לנקות את הבית אני גם ממש ממליצה על הקומיטמנטס - http://www.youtube.com/watch?v=wvfN-2JoziQ

(לא שאני איזו עקרת בית חרוצה, אבל זה בהחלט נותן לי מוטיבציה).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...