חפש בבלוג זה

יום שני, 7 בינואר 2013

ביצ' פליז!

הסמסטר הראשון שלי באוניברסיטה כמעט נגמר. מבחינה אקדמית רק הבחינות ידעו לומר אם הוא היה מוצלח. מבחינה חברתית - אני לא יודעת אם אני יכולה לרשום לזכותי הצלחה. נחמד לי ללכת ללימודים, יש לי כמה חבר'ה בכל שיעור (טוב, חוץ מבתרגול מקורות היסטוריים של מדעי החברה) ובאופן כללי אני מרגישה סבבה. מה שכן, אני גם מרגישה די מנותקת - אין לי מושג איך קוראים ל95% מעמיתי לספסל הלימודים (באיזשהו שלב זה מתגלה, או שככה זה באוניברסיטה?) וכנראה שאם אראה מישהו מהם ברחוב, לא ממש אדע לומר מאיפה הוא מוכר לי.

בגלל זה, ממש הופתעתי לשמוע היום מכמה חברים שלי שיש להם ממש נמסיס (ואפילו שתיים) מהמסלול. שתי בחורות שעל פי התיאור שלהם, נשמעו ככפילותיהן המנטליות של ההת'ריות מ-heathers (או בתרגום שנות האלפיים - רג'ינה ג'ורג' ושות' מ"ילדות רעות"). כאלו שנראות טוב, מודעות לזה ורודות בביצ'יות מגוחכת בסביבתן.

 


אני מודה שהופתעתי. הסיטואציה כולה נשמעה לי תיכוניסטית להחריד, ממש מוזר לי לחשוב שמישהי תתנהג ככה אחרי גיל 18, בייחוד במקום סופר מודע לעצמו וציני כמו אוניברסיטת תל אביב. מצד שני, כאמור, אני קצת מנותקת כנראה מהמתרחש סביבי.

אגב bitch please -
כבר נמאס לי מממים ויראליים, אבל זה פשוט מצוין (וגם לא ידעתי את זה!!)
ולקריאה נוספת: http://www.news1.co.il/Archive/003-D-62609-00.html

4 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אני עדין בוהה בתמיהה בביצ'יות בסביבתי, וחלקן בנות ארבעים ומעלה. זה מה יש, המין האנושי מצטיין בכיעור וגם ביופי.

אנונימי אמר/ה...

ככה זה עובד - כשיש קהל, יש גם הצגה.
החברים שלך מתעניינים כנראה בדינמיקה בין אישית מסוג זה, ולכן הם קולטים אותה. את רוב האנשים (לדעתי) זה לא ממש מעניין.

marjorie morningstar אמר/ה...

דווקא החזקתי מעצמי כבחורה שטחית שמתעניינת ושמה לב לדברים כאלו. כנראה שהחלדתי (או התבגרתי) קצת.

אנונימי אמר/ה...

אני תוהה- האם את מעוניינת להכיר את 95 האחוזים הנותרים? ממה שאני זוכרת מתואר ראשון, הייתה הרגשה קצת של קליקות ולא ממש קל להתחבר. רוב האנשים מסתובבים עם אלה שלומדים איתם את אותו מסלול.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...