חפש בבלוג זה

יום חמישי, 26 ביולי 2012

רגע של הלם שטחי

מזהים את הבחורה שבתמונה?


לא, זו לא מרגלית הר-שפי. זו זואי דשאנל בתמונה נושנה מ-2001 (ותודה להאפינגטון פוסט)
היא נראית כל כך סתמית בשיער שטני. מצד שני, תחילת שנות האלפיים היו תקופה כל כך דלוחה מבחינת סטייל, שאולי אני צריכה לפרגן לה שהמצב לא היה גרוע אפילו יותר.

לראיה, הוכחה לזוועות שהניבו סוף הניינטיז-פינת תחילת האו'טיז (מבחינת לבוש, כן?! אני מתה על הסרט הזה ועל הקאסט שלו - מתים כחיים):
היה לי ג'ינס כמו שמליסה ג'ואן הארט לובשת פה. האימה

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מליסה ג'ואן הארט לא שיחקה בסדט הזה. זו ג'וליה סטיילס. אלא אם כן התכוונת למי ששיחקה את אחותה - במקרה זה אין לי מושג מי שיחקה אותה ובלי המכפלת הג'ינס שלה לא נורא

marjorie morningstar אמר/ה...

נכון! זו לאריסה אולייניק. קלטתי את זה בדיליי, והחלטתי לא לתקן ולראות מי ישים לב.

BeautyBitch אמר/ה...

באמת תהיתי איך השתרבבה מליסה גו'אן הארט, ואז נזכרתי בקלאריסה, ואז חייכתי. יש לי קנאה עמוקה לזואי דשנל, רק בגלל שמתישהו בן הזוג שלי (פמיניסט שלא מחפיץ נשים) הסכים להודות שהוא חושב שהיא יפה.

marjorie morningstar אמר/ה...

חבר שלי דווקא שונא אותה וטוען ש"500 ימים עם סאמר" הוא אחד הסרטים הכי מדכאים שהוא ראה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...