חפש בבלוג זה

יום חמישי, 29 במרץ 2012

יצאתי החוצה

לפעמים אני חושבת שאני חיה באמצעות קריאה וכתיבה - לא באמת יוצאת החוצה ועושה דברים, אלא נשארת בבית "על המחשב" (או בעבודה, גם על המחשב) ומשוטטת בעולם. זה נחמד ויש לזה כמה יתרונות (לא משמין לקרוא ביקורת מסעדה, למשל), אבל לפעמים אני מרגישה שאני לא מנצלת את ימי נעוריי ואת עצם מגוריי בכרך הגדול וההומה.

אז אתמול חבר שלי ואני יצאנו להופעה. לא סתם - מופע קונספטואלי שאפשר להגדיר אותו כמין שילוב בין וידאו-ארט למחול. נשמע על הפנים, נכון? כמו משהו שחבר שלי, הידוע באי-עמידותו לדברים לא סטרייטיים, יירדם עוד בתור לכרטיסים.

דווקא היה מגניב. היינו ב-youmake remake, שקראתי עליו כאלו תשבחות עד שהרגשתי צורך לנסות ולבדוק אותו בעצמי. היוצרת היא רננה רז רבת הפעלים (ובכלל - בחורה עם עצמות לחיים מרשימות), הרעיון הוא לתת פרשנויות שונות ומשונות לסרטוני יוטיוב, חלקם להיטים היסטריים וחלקם סתם מוזרים, מעניינים או מטרידים.

הסרטון הזה למשל, שאוזכר בשלל כתבות לייפסטייל, קיבל פרשנות די צפויה אבל נורא מצחיקה (בשתי מילים: קורבן אופנה).


זה היה פאן טהור - גם הקליפ עצמו וגם מה שהתרחש על הבמה במקביל.



אבל זה היה ללא ספק הלהיט של הערב (נא להעביר לדקה ארבע). חוץ מזה, ממש הופתעתי מזה שבילי מוסקונה לרמן הייתה פעם כזאת חמודה (עם שיער ניינטיז נורא, אבל חמודה).

4 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

שמעתי על המופע הזה! עשית לי חשק ללכת אליו עכשיו. הוא יכול להיות מאוד חזק, זה תלוי בקבוצה שמופיעה ובאיזה סרטונים הם בוחרים באותו ערב...
מכירה מישהי שהיתה כשעשו אינטרפנטציה מדהימה לסרטון הזה http://www.youtube.com/watch?v=tWfy4sNmRdc (שבשיא הרצינות - הייתי צריכה לראות שלוש פעמים ועדיין לא נרגעתי ממנו)

דולורס והענבים אמר/ה...

בעלי דווקא חולה על מחול, תיאטרון גורם לו פריחה לעומת זאת. אין כמעט מופע שאנחנו לא צופים בו, לא משנה של מי. אם אתם בקטע, אז שרון אייל היא הדבר. היצירות שלה פשוט עוצרות נשימה, מקוריות, מפתיעות ומרגשות ביותר.

marjorie morningstar אמר/ה...

גם כאן זה עלה, ואכן היה לי קשה מאוד לצפות בזה.

marjorie morningstar אמר/ה...

אני לא יודעת אם אנחנו עוד בשלים למופעי מחול פר-אקסלנס :) אבל גבר שחולה על מחול זה באמת משהו מיוחד.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...