חפש בבלוג זה

יום שני, 27 בפברואר 2012

getting serious

אני חושבת שזה התיק הכי רציני שהיה לי עד כה. גם שחור, גם גדול, גם קשקשי וגם לסחיבה ביד בלבד:


זו הדוגמה שלו. תניני-משהו (כמובן שלא אמיתי). כאן גם אפשר לראות שהאבזם הוא שקרי לחלוטין:

והצצה לבפנוכו, כדי להמחיש כמה הוא גדול (כבר מזמן לא היה לי תיק כל כך ריק!)


מהחשמל 15, עלה 260. כאן המקום לציין שקניתי אותו בזיכוי - במקור קניתי תיק אחר, של מעצבת בשם "ויטרינה" (עאלק מעצבת. אני נעולה על זה שהיא קונה פריטים בתאילנד ומפציצה מחירים בארץ). הוא היה מקסים וממש לא יקר, אבל אחרי חודשיים בערך נקרעה לו הרצועה. בחשמל היו חביבים מאוד, נתנו לי זיכוי על אף שאיבדתי את הקבלה והזהירו אותי שהמון בנות חזרו אליהם עם בעיות בתיקים של ויטרינה. התיק החדש הוא של מעצבת בשם shelly's. היא ישראלית, אני מניחה שזה איזשהו חיקוי למותג הלונדוני "שלי'ז".

קניתי את התיק אתמול, כשיצאתי לסיבוב בחנויות מתוך שאיפה לעשות משהו שטחי ולהפסיק להיות סגפנית וצדקנית. לא מצאתי כלום חוץ ממנו ודווקא באתי עם כוונות חיוביות (פשוט נמאס לי לראות בגדים סינתטיים בכל מקום! אני מסרבת ללבוש עוד משהו מפלסטיק).

7 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

1. אחלה תיק
2. התיק שלך מכיל אפס חצפים, בגלל זה הוא ריק! אבוי למה שהולך בתוך התיק שלי...
3. עניין אותי מה יש באיזור הזה של רחוב החשמל אז חיפשתי איפה זה. זה אולי עשר דקות מהמשרד שלי ברגל, ורק עכשיו גיליתי את זה! וואו. יש לך המלצות לחנויות מעניינות במתחם?

marjorie morningstar אמר/ה...

הוא באמת די דל, כי כל הג'אנק (ניירות שונים, תלושי משכורת, אלפי ליפסטיקים) נשארו בינתיים בתיק הקודם. לחשמל 15 יש כמה סניפים, אני גרה קרוב מאוד לסניף הדיזנגופי ולכן קניתי אותו שם. תמיד רציתי להיות מהמגניבות שקונות במתחם גן החשמל ובתכל'ס לא יצא, אני סתם נהנית להסתובב שם כשיש לי הזדמנות. מה שכן - יש חנות יד שנייה לא רעה בלבונטין, שזה שנייה משם.

standing ovation אמר/ה...

יפה!!! תתחדשי, זה נוח תיק שהוא רק לנשיאה ביד? אני תמיד נמנעת למרות שהם הכי יפים

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני נרתעתי, אבל החלטתי לקחת את הסיכון. הוא דווקא נוח, אבל אני חוטאת לפעמים בעבירה על חוקי הסטייל ונושאת אותו על הכתף.

Tal אמר/ה...

התיק מקסים, הוא עשוי עור או דמוי?
לי יש בעיה עם כתפיות כאלה, הן ממש לא נוחות לי ואני אישית נושאת תיקים כל כך כבדים שהידיות גם מתחילות מהר מאוד להיסדק לי... בעיה קשה עסקי התיקי עור היקרים להחריד לעומת תיקי הדמוי עור שלא מחזיקים לי אפילו שנה.

לגבי בגדים איכותיים ולא פלסטיקיים, אני תמיד מוצאת פריט לחמוד אצל שרה בראון. טבעי, מינימליסטי, פשוט ועכשיו גם בסייל (הידד!).

marjorie morningstar אמר/ה...

התיק דמוי עור. בקטע הזה אין לי בעיה עם פלסטיקים. שרה בראון יקר לי נורא וקצת מונוכרומטי מדי לטעמי. כל האפורים-נייבים-שחורים שעטיתי על עצמי בחודשים האחרונים ביאסו לי את התחת :(

OceanWind אמר/ה...

תתחדשי, התיק ממש יפה, אני מאוד מקוה שיחזיק מעמד. כל הדמוי עור בדרך כלל גם דמוי איכות, אבל נשאר אופטימיים (זה מה שאני נוהגת לומר כשכנוע עצמי)!

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...