חפש בבלוג זה

יום שבת, 11 בפברואר 2012

נקודות למחשבה

בא לי לכתוב אבל אין לי זמן. אולי ראשי פרקים יעזרו, ככה אזכור על מה רציתי להרחיב:


- הדרת מתולתלות בטלוויזיה. סיפור (כמעט) אישי
- געגועיי הנוסטלגיים ל"הרבל אסנס" הישן

וגם הפעם הראשונה ש:
- נתקלתי בבולימית בפעולה (בשירותים בעבודה)
- אכלתי בג'ירף (ונזכרתי מה האישיו שלי עם אוכל אסייתי)
- הייתי בפוראבר21 בארץ (מגה-שוק. בשורוק)

וסתם משהו מקסים שנתקלתי בו: http://www.yonibloch.co.il/tobesad/
אני לא אוהבת במיוחד את יוני בלוך, אבל הקליפ הזה גאוני ממש. כמו ספרי צמרמורת שכל ילדי הניינטיז גדלו עליהם, רק טוב יותר.

7 תגובות:

Oksana אמר/ה...

אני בטוחה שאת תמצאי כמה דקות פנויות בזמן הקרוב כדאי לכתוב

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

בדיוק השבוע ישבתי ליד בחורה באוטובוס שנראתה כמו השואה והריחה אותו דבר, והיה לי ברור שהיא הקיאה ממש לפני שעלתה לאוטובוס. קצת זעזע אותי...

חנה אמר/ה...

הדרת המתולתלות מהטלויזיה באמת דורשת התייחסות. זה מעין חוק לא כתוב - או שאולי כן - שלא תופיע מגישה עם תלתלים, אלא אם כן הם אסופים (אורלי וילנאי כדוגמה).

הבעיה שלי עם אוכל אסייתי הוא שאין בו קינוחים נורמליים.

מחכה לקרוא.

CV אמר/ה...

בהחלט מגה שוק!

kfironit אמר/ה...

בדיוק אתמול ראיתי עם הבת שלי (7) את "יומני הנסיכה" וחשבתי איך השתנו הזמנים.. סרט ה 16 שלנו היה גריז, שבו אוליביה ניוטון ג'ון צריכה לעשות סלסול בשביל להיות מקובלת (ולעשן, ולהזדיין) והמסר הגדול של הסרט אתמול היה: השלב הראשון, ההכרחי ואולי היחיד בשביל להיות נסיכה הוא החלקת תלתלים. עמוק

marjorie morningstar אמר/ה...

ואני בתמימותי חשבתי שרק ריזו עשתה סקס בגריז. חייבת לראות שוב את הסרט.

אגב, כדי להיות נסיכה (או מקובלת, פרום קווין וכו') חובה קודם כל ולפני הכל להיות רזה. אני מתקשה מאוד לדלות מזכרוני סרט מייקאובר עם גיבורה שמנמנה.

Yarden אמר/ה...

מעולם לא נתקלתי בבולמיה במציאות ומקווה גם לא להתקל- אבל אין לי מושג מה הייתי עושה אם הייתי במקומך.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...