חפש בבלוג זה

יום שלישי, 10 בינואר 2012

מציאות נושכת

אחרי ותוך כדי הצפייה בנערה עם קעקוע דרקון, נורא מתחשק לעשן. הם עושים את זה באופן כל כך קשוח ופוטגני, ליסבת סלאנדר ומיקה בלומקוויסט, ונראה שאם זה מחמם אותם בחורף הנורדי - אז בתל אביב על אחת כמה וכמה.

גם ממש מתחשק סנדוויץ'. עדיף עם איזה סלמון שבדי (או נורווגי) שמנמן ומעושן. כל הזמן הם מנשנשים שם כריכים, משל הם חיים באיזה סניף של ג'ואיש דלי. (אביעד קיסוס כבר אמר את זה פעם, טוב יותר)

ואז - את חוזרת לעבודה ופוגשת את ההוא שמעשן כל הזמן ואת ההוא שתוקע כריכים, ונזכרת בנזקי הניקוטין והפחמימות.

"אבל אמרתי לך שאני שונא מיונז!"

7 תגובות:

חנה אמר/ה...

אני כתבתי מייל אהבה לאביעד קיסוס בעקבות הטור הזה! לא נראה לי שאלך לראות את הסרט - הרעיון שזה אמור להיות סרט שבדי אבל השפה המדוברת בו היא אנגלית נראה לי מטופש.

אנונימי אמר/ה...

כן, זה פוטוגני אבל מסריח

אנונימי אמר/ה...

קראתי את אביעד, ואני ***מאוד*** מקווה שנטלי פורטמן לא קיבלה שיבוץ הפעם...

Tal אמר/ה...

מחבבת פלוס פלוס את הכסא מהסצנה הזו, מחפשת בנרות כזה לצבוע אותו בגוון טורקיז של צלחת הזכוכית על שולחן הפורמייקה הנפתח (לפי דעתי יש להורים שלי שולחן כזה מהחתונה שלהם)...
תמונה נהדרת!
מסכימה עם אנונימי כאן.. סיגריות + סלמון = סרחון מוות...

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אותי מעצבנת הגישה האמריקאית המפונקת, שמתעקשת להפוך הכל לגרסאות קלות ונוחות לעיכול (העיבוד האמריקאי ל"אהבה על הדשא" הוא דוגמה מצוינת לכמה שהם גרועים), אבל במקרה הזה החלטתי למחול על עקרונותיי ולא התחרטתי. דייויד פינצ'ר הוא במאי מצוין לדעתי, שמתאים במיוחד לביים סיפור כמו זה. גם טרנט רזנור ממש מוכשר והפסקול שהוא יצר מעולה. בקיצור - יש לא מעט יוצרים אמריקאים שמאוד טובים במה שהם עושים, אני לא רואה סיבה לפסול אותם רק בגלל שמוצאם באימפריה השוקעת.. (אבל כן, רובין רייט מנסה לעשות מבטא נורדי זה די מגוחך).

ברור שנטלי לא בתפקיד - זו רוני מארה(!)

כסא סבתות צבוע בטורקיז זה כלכך הדירה של תותי ואיגי בפלורנטין. מקסים.

לגבי הריחות - כולכם צודקים. הוצאתם לי את החשק לגמרי. תודה!

השמנים אמר/ה...

אוי, איזה כיף שנפלתי על הבלוג שלך! חייבת לציין שאהבתי במיוחד.

ולעניינינו - אצלי אפילו הקריאה בספר גרמה לכמיהה בלתי נגמרת לכריכים האלה שמיקאל מביא ביום שהוא "פורץ" לבית של ליסבת. ואם כבר הסרט - אין על הסרט בגרסה השבדית! ואת זה אני אומרת בלי שבכלל טרחתי לצפות באמריקאית...

marjorie morningstar אמר/ה...

האמריקאית מעולה, אבל כנראה שאין מנוס - בהזדמנות אדשדש לאוזן ואשאיל את השבדית.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...