חפש בבלוג זה

יום רביעי, 1 ביוני 2011

אז מה הקטע הזה עם ה 1+ ?

היצור הצבעוני הזה שמופיע ליד התגובות, מה הוא עושה בעצם? ומי הציב אותו שם?
כל החידושים הטכנולוגיים שנשתלים פתאום כאן או בפייסבוק גורמים לי לפרנויה קלה. האם זה הדבר שיגלה לכל דכפין מהם הרגלי הצריכה שלי, וישתיל לי פרסומות בתת-מודע?

אגב, אני חושבת שלא צריך תת מודע. רובנו מתנדבים לספק על עצמנו אינפורמציה (וכמו שאומרת רוז מ. - זה פשוט עידן אחר. חשיפת-יתר כבר לא מטרידה, להפך. מדובר באחד מעמודי התווך של החברה)
חבר שלי ואני התבוננו יום בהיר אחד באחד מאייפודנו (זוג חננות, לא באמת חשבתם אחרת), ולזוועתי הרבה ראיתי שעשרות אנשים מדווחים בהנאה על מיקומם המדויק והעכשווי, הודות לסמארטפונים שהופכים אותנו אונלייניים תמיד, ובעיקר בשל האפליקציה הזדונית "check in". זה נראה כמו מסדר נוכחות, בחיי.

ואם כבר פרנויה:



כל פעם שאני שומעת את השיר, אני חושבת כמה חבל שאני לא מכירה עוד דברים של יוסי אלפנט. ואז אני מגיעה לאוזן, ושוכחת. זה לא שהוא זמר גדול, אבל הוא היה מפיק גאון - אין ספק.

2 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ריגשת אותי עכשיו ממש עם השיר הזה.
אני אוהבת את יוסי אלפנט מאוד! עוד בתקופת התיכון (9-10 שנים אחורה) קניתי את האלבום שלו וחרשתי עליו המון. אח"כ קניתי את הספר "נערתו" של נילי לנדסמן שיש הגורסים כי כל הסיפור מבוסס עליו. ובדייט הראשון שלי עם בעלי, שמענו את האלבום הזה שלו.
חוץ מזה שחברה טובה שלי היא האחיינית שלו, וזה הכי הכי מרגש.

יהי זכרו ברוך.

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו, לא ידעתי על הסיפור עם נילי לנדסמן (למרות שכשחושבים על זה, הגיוני שהם היו באותה ברנז'ה).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...