חפש בבלוג זה

יום שלישי, 1 בפברואר 2011

עדכון קצר - תרתי משמע

קודם כל, אני מתנצלת על משחק המילים המזעזע בכותרת.
חוץ מזה כבר היללתי ושיבחתי בתגובות, אבל אני חשה צורך לכתוב גם כאן קבל עם ועדה - יצאה לי תספורת נהדרת, ואני מאוד מרוצה.
אחרי לבטים רבים הסתפרתי אצל יהודה דבוש ששרונה המליצה עליו. אני מצטרפת להמלצה בעיניים עצומות - הוא היה מאוד נחמד, לא פלצן בכלל, זרם עם מה שרציתי והתוצאה מגניבה ביותר.
(וגם היתה מוזיקה נהדרת במספרה. מלא גאנז ואירוסמית')
הפעם האחרונה שהסתפרתי קצר כל כך (והכל יחסי, כן?) היתה בכתה ד' - אבל אז בכיתי אחרי התספורת ממש.
תמונות אני כרגיל חוששת להעלות, אבל באמת תודה לכולן על שלל ההמלצות וההתעניינויות.
וואו, אני מרגישה כמו חתן בר מצווה עם כל התודות האלה.

ועכשיו - לילה טוב.

7 תגובות:

CV אמר/ה...

תתחדשי! שמחה לשמוע שאת מרוצה מהתוצאה!
ספרים ותספורות הם תמיד עניין בעייתי וטראומטי וזה ממש כמו להטיל מטבע. אני פשוט מעדיפה לעשות לעצמי קצוות ולגמור עם העניין מאשר להתמודד עם ספר על אסיד ותספורת כושלת.
כל הכבוד על האומץ!

sefi אמר/ה...

נו, תעלי תמונה, לפחות של איך שזה ניראה מאחור. אני הכי סקרנית ושמחה שיצא לך טוב.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

לא פרי! לסקרן ככה ולא להראות תמונה?

תתחדשי :-)

PASSIONISTA אמר/ה...

סיקרנת אותי, אני מתה לראות את התספורת המדוברת! אולי בכל זאת תעלי תמונה?

ציפי לוין אמר/ה...

מעולה שיצא טוב, ו.....תמונה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הנה הפוסט שפספסתי!
איזה מגניב שהלכת אליו בסוף, אני שמחה שאת מרוצה. לא סתם אני ממליצה :)
אני קופצת אליו לפן מתישהו השבוע, אפשר למסור לו שאת מבסוטית על התספורת?

שרונה
Photo.Fashion.Passion

marjorie morningstar אמר/ה...

בטח, תמסרי לו ד"ש מהבחורה המתולתלת שסירבה בתוקף להצטלם. מעניין אם הוא יזכור.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...