חפש בבלוג זה

יום שני, 24 בינואר 2011

polka dots

אני לא יודעת איך נבט בי הרעיון הלא כל כך מקורי לרשימת עובדות מרתקות שבטח לא ידעתם עלי. בעיקר כי יש בי צורך לכתוב, אבל אין לי חשק לפרוק את השטויות שמציפות עכשיו את ראשי. נקודות הן פתרון טוב וקליל במצבים כאלה.
  • רוב הכניסות לבלוג שלי הן בכלל של אנשים שמחפשים תמונות של מישה ברטון. הכל תודות לפוסט הזה.
  • הקוראת מס' אחת שלי היא כנראה אמא שלי - ממנה אני מקבלת הכי הרבה פידבקים.
  • התחלתי לכתוב קצת בשביל לרענן את יכולת הכתיבה שלי, וקצת כי הייתי ממורמרת מאוד לפני שנה וקצת.
  • הגעתי לכל עניין הבלוגים כשנקלעתי במקרה לסטנדינג אוביישן, ואהבתי את מה שמצאתי שם (זה היה פוסט ביקורת אופנה על איזה טקס הוליוודי לדעתי)
  • בשנים האחרונות אני עובדת בכל מיני צורות בתקשורת. 
  • וזו הסיבה שאני כל כך מתעבת את ההתנפלות היחצנית על הבלוגים. מספיק שזה מציף כל חלקה טובה בעיתונות.
  • אגב, אני גם לא אוהבת תקשורת, ומתעבת כמעט את כל תוצריה ובעיקר את החומר האנושי שעובד בעולם הזה.
  • אין לי כבלים או לווין בבית, ואם אני זקוקה לטלוויזיה אני רואה באינטרנט.
  • חשבתי שזה יגרום לי לקרוא יותר, אבל בתכלס אני לא קוראת כמו שהייתי רוצה.
  • מה שכן, זה חוסך לי בהוצאות בקטע היסטרי.
  • אני מאוד מתלבטת לגבי המשך דרכי בעבודה הנוכחית שלי - יש ימים שממש כיף לי (היום, למשל), ויש ימים שאני משתגעת ולא מבינה מה מקומי שם.
  • אין לי אוטו (אני גם לא רוצה), וזה מקשה עלי לשרוד בעבודה שהנסיעה אליה ארוכה ומתישה מדי בוקר (וערב).
  • הייתי משנה בעצמי: עוד חמישה סנטימטר-עדיף שיגיעו לרגליים, עצמות לחיים גבוהות יותר, שיער מרדני ויבש פחות.
אגב שיער - עדיין לא הסתפרתי! אני מתה מפחד. שוקלת לנסות את שרון שהגיברת המליצה עליה, אבל פתוחה להצעות. הכיוון - ספר מוצלח למתולתלת נואשת.
  • אני מתה לנסות להימנע מלחם ומאפים לחלוטין. עד כה, אני לא מצליחה במיוחד.
  • אני לא רוסיה, אבל מאוד אוהבת מאכלים "של רוסים" - בורשט, דגים מלוחים, סלק בכל מיני צורות, איקרה.
  • וודקה אני ממש שונאת, רק הריח גורם לי להקיא.
  • מגיל 6 ובמשך שנים הייתי מכורה היסטרית לקפה. לפני שנה קפה התחיל להגעיל אותי במשך כמה חודשים, ואחר כך חזרתי לסורי. בשבועות האחרונים, קפה שוב מגעיל אותי.
  • מרג'ורי מורנינגסטאר הוא אחד הספרים האהובים עלי בכל הזמנים, אני מסוגלת לקרוא אותו שוב, ושוב, ושוב. ובד"כ גם לבכות בסוף.
  • את הסרט לא ראיתי.
חיפשתי פולקה דוטס ותראו מה מצאתי. חמוד ומזוויע גם יחד.

7 תגובות:

standing ovation אמר/ה...

פוסט מעניין! אני שמחה שככה יצא שהגעת לבלוגים :)

מגיל 6 שתית קפה?!

לצערי אין לי טיפים לספר שמומחה לתלתלים, אם אשמע משהו אעדכן אותך.

שיקסע אמר/ה...

אווו, ממש אהבתי את הפוסט! ואיזו טלפתיה בעניין הקפה! רוב הכניסות לבלוג שלי, אגב, הן מאנשים שמחפשים תמונות של בר רפאלי ערומה ;)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לגבי הספר - גם אני מתולתלת. שנים שלא נתתי שיגעו לי בשיער חוץ מקצוות ישרות ובפרונט דירוג קל. התלתלים מעולם לא הסתדרו לי ככה, ולכן תמיד הייתי הולכת עם שיער אסוף או עם פן.
כל זה היה עד שהגעתי לספר לפני שנתיים, במקרה, ליד הבית בתל אביב. יהודה דבוש שמו. ביקשתי ממנו תספורת שתתאים לי לשיער המתולתל שלי, והוא דירג לי את השיער כל כך יפה, שמאז אני לא עושה כמעט פנים, והולכת רק פזור! (משתדלת)
הוא לא פלצן, לא יקרן ואני סומכת עליו בעיינים עצומות.
בדיוק ביום ראשון האחרון הסתפרתי אצלו ואני יותר ממרוצה.

אם את רוצה עוד פרטים, אני כאן.

שרונה
Photo.Fahion.Passion

marjorie morningstar אמר/ה...

בענייני הקפה - ככל שאני חושבת על זה יותר, נראה לי שהגוף שלי פשוט מאותת לי שהגיע הזמן להפסיק. כמה הוליסטי וניו אייג'י מצדי.
שרונה-איזה יופי! ממש ממש תודה. אני חושבת שיש לך נתוני שיער הרבה יותר מוצלחים משלי (בתמונות שלך הוא נראה מבריק ומלא חיים, בעוד שלי יבשושי נורא), אבל אני ממש הולכת לנסות.

ציפי לוין אמר/ה...

הי מרג'ורי. הגעתי אלייך לראשונה, ונורא נהניתי לקרוא את הפוסט! לא קראתי מעולם את הספר על מרג'ורי מורנינגסטאר,אז אולי הגיע הזמן! מה שכן אהבתי נורא את האמן ומרגריטה(השטן). אני מקווה שתמצאי ספר טוב, אני מנועה מלדבר-שלי חלק למשעי מלידה.....תעשי מה שהגוף אומר,ככה יהיה לך תמיד כיף!! יום נפלא! ציפי.

שיקסע אמר/ה...

את אימא של בר?

marjorie morningstar אמר/ה...

ציפי, ברוכה הבאה. האמן ומרגריטה הוא הספר האהוב עלי ביותר בכל הזמנים - בלי תחרות בכלל (אבל בתרגום הישן, "השטן במוסקבה").

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...