חפש בבלוג זה

יום שני, 2 באוגוסט 2010

תהיות מנסיעה בכבישי ארצנו

חשבתי על זה, ואני באמת לא מצליחה להבין את ההיגיון של "מים בטעם ערק". זה נועד לצ'פר נהגים תורנים מתוסכלים? כי זו ממש לא הדרך...
פאתט.

הרי הטעם האניסי הוא הבעיה- אנשים מוכנים לסבול אותו רק כי זה דופק את הראש כמו וודקה, אבל בלי לדפוק את היום שאחרי..

ועוד פרסומת תמוהה- סדרת "המטבח הגלילי" של טבעול. ארז קומרובסקי מתנוסס לו על האריזה, תוך שהוא מרחרח פרחי ברוקולי או משהו בסגנון. למרות הכוונות הטובות, הקציצות האלה מעוררות תיאבון בערך כמו גרבר כוסברה אפוי.

ככה בדיוק דמיינתי את הפשטידות של "טבעונית" בשירת הסירנה.


והתהיה הכי רצינית- איך ולמה מסריח כלכך באוטובוסים של קווים? מזל שבד"כ אני לא נזקקת לשירותיו של קו 55.


------------------------
בדרך חזרה מהספינינג נתקלתי שוב בטבעונית. הפרסומת הרבה יותר מגוחכת ממה שמצאתי באינטרנט
בעיקר המרק, אבל הכל נראה ממש בלתי אכיל.

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

איפה הלייק פה?
אני אוהבת כשאת מבקרת פרסומות.

Standing Ovation אמר/ה...

גם בדן לא מריח שושנים

שיקסע אמר/ה...

אה , סליחה. אני חייבת להגן על כבודו האבוד של מר קומורובסקי. בתור מישהי שאוכלת טבעול על בססיס כמעט יום יומי אני חייבת להגיד שאהבתי את המוצרים שלו

marjorie morningstar אמר/ה...

אז שישפר את הסטיילינג. קטן עליו, בכל זאת מדובר בבחור ששדרג פלאים את תדמית הלחם בארץ.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...