חפש בבלוג זה

יום חמישי, 27 במאי 2010

סקס, קטינים וחברי כנסת

איזו כותרת פרובוקטיבית בשקל. אבל גם העניין ה"חדשותי" הזה הוא פרובוקציה פופוליסטית זולה..
ניסיון של ח"כ עם שם של מכונית מהסיקסטיז (כרמל-דוכס, מישהו?..) לעלות על הגל.



אין ספק שזה הכי פולישוק, אבל אם כבר נכנסנו לעניין- מה פשר החקיקה? מסתבר שכיום כבר קיים חוק שאוסר על קטינים לקיים יחסי מין מתחת לגיל 14. אני לרגע לא מצדדת בתופעת הקטינים-המזדיינים, אבל איך בדיוק אוכפים את הדבר המוזר הזה? יש פקחים מיוחדים שעושים פשיטות בבתים בהם ההורים נסעו לחו"ל?עדיף לחייב בחקיקה את מערכת החינוך לקיים שיעורי חינוך מיני. (היום, אם ישנם שיעורים כאלה, הם לא יותר מקמפיין שיווקי של נציגי המכירות של דורקס\טמפקס בחטיבות הביניים)

איך הגעתי לדוש בשטות הזאת? לא ברור. אני היום בסוג של נפילת מתח, אחרי שבוע אינטנסיבי למדי. גם מזג האוויר הצהבהב והמוזר שבחוץ לא תורם למוטיבציה האפסית שלי כרגע

ממש שלג על עירי.
ועוד קצת שטויות-
חבר שעובד על כתבת מגזין בעניין תפריטי לילה (שווים באמת ולכל נפש), גרם לי להבין שבנות לעולם לא יבינו בדברים האלה (לפחות אני. אם אני אוכלת באישון לילה, אני מרגישה זוועה בשעות שאחר כך)
ובכל זאת- יש המלצות? ואני לא מדברת על מוזס.

סתם דוגמה מעוררת תיאבון והשראה- השרימפס בשמן זית ועגבניות של סרגוס. מנת לילה שווה באמת.



או- הסנדביץ' של איציק ורותי. טרם ניסיתי (בכל זאת- שעות הפתיחה אזוטריות מאוד), אבל שמעתי עליו רבות

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

לי יש שאלה יותר בוערת - מתי סוף סוף תוסיפי אותי לבלוג רול שלך?

marjorie morningstar אמר/ה...

קיבלת-

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...