חפש בבלוג זה

יום רביעי, 17 במרץ 2010

דברים שעשיתי לאחרונה

יום רביעי בערב זה בד"כ זמן פציעות (כי יום חמישי הוא באווירת שכונה)
אז אני חשה צורך קל לסכם את הימים האחרונים.
אגב, בדרך כלל ימי רביעי הם דווקא עמוסים אצלי, עם נפילת מתח בערב. היום דווקא היה דליל בהתרחשויות לכל אורכו.

אז ככה-
ביום ראשון נזרקתי להתחלת שבוע תזזיתית ועמוסה אחרי סופש די נטול מעללים.
שני היה אינטנסיבי ומייאש.
בשלישי עבדתי תוך כדי בטלה, ונהניתי למדי- ובסופו ראיתי את שאטר איילנד (מוצלח לדעתי)
היום היה בטלני ברובו, אבל כבר מלווה ברגשות אשם. ואני גם לא מרגישה טוב, אולי זה המצפון..
בתמונה: מצפון


את שאטר איילנד ראיתי בסינמה סיטי (לא החדש, בראשון. המקורי ברמה"ש.)
ולא יכלתי להתעלם מהעובדה שהפופקורן במקום ממש לא מוצלח- מה שהעלה במוחי הקודח את הרעיון הגאוני (והלא כ"כ מקורי. בטוח אמרו את זה קודם לפני. זה לא משנה...)-
ביקורת בתי קולנוע.
והקריטריונים:
חוץ מהיצע הסרטים ונקיון השירותים, שזה בנאלי, לבדוק גם את-

  1. פריכות הפופקורן
  2. אפשרות לקולה בכוסות גדולות (יותר שווה מבקבוקים ופחיות מעפנים)
  3. כפועל יוצא של סעיף 2- כסאות עם מקום לשים כוסות
  4. האוכלוסייה במקום (ערסים כמו בסינמה סיטי מורידים נקודות)
  5. מיקום- עדיף בבניין נפרד (כמו בכיכר דיזנגוף, שהוא כנראה כבר ז"ל.) מאשר בתוך קניון
  6. מערכת סאונד מוצלחת (למרות שרק פלצני סאונד כמו חבר שלי מרגישים בהבדל)
אוף, אבדה לי המוזה. אתמול היו לי שלל רעיונות לקריטריונים יצירתיים.

------------------
ביום חמישי האחרון, עת שוטטתי בסנטר (לצרכי עבודה! נשבעת!) נזכרתי פתאום שהמייקאפ האהוב עלי- וונדרפיניש של מייבלין בגוון CAMEO, תודה ששאלתם- אוטוטו נגמר.
מחיפוש והיוועצות עם יועצות היופי האפאתיות של המשביר (החדש! ווהו!) לצרכן, התחוור לי שמייבלין הפסיקו לייצר אותו. אבוי.

בתמונה: וונדרפיניש תנצב"ה

אחרי התלבטויות והתייעצות טלפוניות שלא היו מביישות את שר הורוביץ בכבודה ובעצמה, שמתי פעמי לאפריל, וקניתי את המייקאפ והפריימר של סמאשבוקס.

האמת- לא רע בכלל. המייבלין קצת החוויר אותי, ככה שהסמאשבוקס מתאים הרבה יותר לקיץ המתרגש עלינו. 


אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...