חפש בבלוג זה

יום שני, 28 בדצמבר 2009

REAL WINDOW SHOPPING

שעמום וגרון דואב דחפו אותי היום אל רכישת הרשת הראשונה בתולדותי.
that's my beauty:


הצהוב, כמובן. קצת מכבי-אש, אבל קול.
מן הסתם, שאפתי לדברים גדולים ומגניבים הרבה יותר, אבל בסופו של דבר העדפתי לעשות את טבילת האש על סכום נמוך למדי.
(בכל זאת, מה מבטיח לי שאי-שם בהונגקונג לא יכתבו את שם הרחוב שלי בשבע שגיאות?..)
עכשיו אני רק תוהה כמה זמן באמת זה לוקח- אני לא מצליחה למצוא שום סעיף שמפרט תוך כמה ימי עסקים..
בכל מקרה, אם זה יצליח- זה הולך להיות ממכר למדי. זה לא עונה בכלל על הצרכים של מסע שופינג מפרך ומכווץ שרירי רגליים, אבל גם השוטטות הסטרילית ברשת היא סוגשל חנות ממתקים.

לכשיגיע, כמובן שאצלם ואתלהב עד בלי די.

נ.ב: המון תודה ללובה על התמיכה הנפשית אונליין.


תוספת מאוחרת-הווישליסט הנוכחית שלי:

1) קודם כל, אלו: (במיוחד אחרי שהמרטינז הוותיקות שלי נקרעו)

 
2) אח"כ, זה: (בגלל האוזניים)

 


ואז, השניים האלה:








לצערי אני לא מצליחה להוסיף תמונה מוצלחת של הגרביונים... בכל מקרה נראה לי שהם לא יכללו ברכישות עתידיות-סתם כי עם כל עלות המשלוח, זה נראה לי לא משתלם בעליל...

6 תגובות:

לובה אמר/ה...

בכיף יקירתי, שמחתי לעזור.
הם לרוב לא יתחייבו לך על מספר ימים קונקרטי כדי שלא תתפסי אותם במילה אבל לרוב אחרי שהם שולחים את החבילה לכיוונך את מקבלת מייל שאומר שהחבילה נשלחה ותגיע אלייך בקרוב.
ה'בקרוב' המקובל הוא עד 28 ימי עסקים אגב.
בכל מקרה, תתחדשי ואשמח להמשיך להתכתב איתך.

לובה אמר/ה...

וואו, הגרביון האחרון אדיר. כמה הוא עולה?

marjorie morningstar אמר/ה...

8.99$ כל אחד מהם, רק התחתון הוא פרי-שיפינג.

אבל באמת שגם בארץ מצאתי מציאות מדהימות בשוק הגרביונים, אז אני סתם נהנית להסתכל על מה שחו"ל מציע.

לובה אמר/ה...

באמת? איפה? יש לי תאוות גרביונים עצומה בחודשים האחרונים.

marjorie morningstar אמר/ה...

יש חנות הלבשה תחתונה בבוגרשוב שנקראת LOVE YOU (הלוגו שלה הוא לב והאות U),
חוץ מחזיות מגניבות ומיוחדות במחירים מטורפים (לטובה), יש שם גם כלמיני גרביונים אטרקטיביים.
האהובים עלי הם גרביונים שני צבעים- שחור ושחור שקוף, עם מין דוגמת להבות שכזאת.
מצאתי שם גם עם הדפס שלד, דלעות כריסמס ועוד כלמיני..

לא מצאתי אתר לחנות, אבל מצאתי תמונה:
http://www.hanutk.co.il/showPhoto.asp?Photo=articles/787/%E7%F0%E5%FA_%EC%E5%E1_%E9%E5_%E4%EC%E1%F9%E4_%FA%E7%FA%E5%F0%E4_%E1%E5%E2%F8%F9%E5%E1.jpg&Name=%E7%F0%E5%FA%20Love%20You%20%E4%EC%E1%F9%E4%20%FA%E7%FA%E5%F0%E4

marjorie morningstar אמר/ה...

*דלעות הלווין, כמובן.*

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...