חפש בבלוג זה

יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

#OOTD

1. הדבר המוצלח באמת בניהול חיי עבודה ולימודים שאינם משיקים אחד לשני בשום מובן, הוא היכולת למחזר תלבושות במהלך השבוע (כשעונת השנה מאפשרת). במילים אחרות: את מה שאני לובשת היום לאוניברסיטה לבשתי שלשום למשרד. (למעט התחתונים, שאותם החלפתי, אבל כמובן שהם עדיין שחורים).

2. ל' שעובדת איתי (see two posts ago) מפורסמת באהבתה לאאוטפיטים שכוללים גרבי פונפונים צ'אנקיות, מכנסיים קצרים, סנדלים וסווטשרטים של חבר שלה. אז אם היא מחמיאה לי על הלוק היומי ואף מדגישה: "i love your everything today", אני צריכה להתחיל לדאוג?

6 תגובות:

דולורס והענבים אמר/ה...

1. אני לגמרי בעד מיחזור תלבושתי!
2. לגמרי לדאוג! מעניין איזה לןקים עשו לה את זה, שתפי.

marjorie morningstar אמר/ה...

שמלת חולצה שחורה + טייץ שחור + מגפונים מעולים באמת. (וגם: כפפות גזורות וצעיף, כי היה קר). בגדול היה לזה אפיל קצת אייטיזי ונראה לי שכאן קבור הכלב.

דולורס והענבים אמר/ה...

שמלת חולצה שחורה!! אני רוצה ומחפשת. איפה קנית?? אני בטוחה שמה שעשה לה את זה, אלו הכפפות (ואולי גם הצעיף). מתי היה קור שחייב כפפות?

marjorie morningstar אמר/ה...

היה קר במשרד :-)
וזו שמלת יד שניה של ראש אינדיאני מאיזו מכירה ביתית

דולורס והענבים אמר/ה...

המממ.. אני מבינה. כפפות במשרד. לאט לאט חשפנו עוד רובד. פשוט הבאת אותה ב'סוזן סוזן' שיק והיא נפלה מזה.

את חייבת לצלם מתישהו את השמלה, סקרנת אותי לגמרי

marjorie morningstar אמר/ה...

ועוד הייתי עם בלייזר. באמת טוטאל לוק אייטיז.
את השמלה לא אצלם, אבל נתקלתי היום בשמלת חולצה שחורה שנראית מושלם. של ביאנתיקה - https://www.my-stores.co.il/product/24268

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...