חפש בבלוג זה

יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

מסתפקת במועט

בימים שחונים של לימודי סטטיסטיקה קדחתניים ומשעממים, אפילו שילובי צבעים מוצלחים של כביסה מקופלת הם רגע שווה לציון. אין כמו להוציא מהכביסה את החולצות האהובות עליי.

ועוד רגע ששווה לנצור - ביום חמישי האחרון אמרה לי מישהי בלימודים שאני מתלבשת נורא יפה, ושבכל שבוע היא מחכה לראות מה אלבש הפעם. נראה לי שזאת המחמאה הכי טובה שקיבלתי אי פעם (אפילו חבר שלי הסכים שזו מחמאה מוצלחת). אגב, אני חושבת שהלבוש שלי ללימודים די לוקה בחסר וטעון לא מעט שיפור (הקוראת שלומדת איתי מבוא לפסיכולוגיה, למשל, בטח תתאכזב מאוד לראות איך אני מגיעה ללימודים..), אז ממש לא ראיתי את זה בא.

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

איזו מחמאה כיפית! ועוד באוניברסיטת תל אביב... :-)

marjorie morningstar אמר/ה...

כיפית ומפתיעה :) האמת שעכשיו הבנתי שאני הכי נהנית להגיע ללימודים עם טרנינג ואולסטאר. הרכישות ב-S-WEAR ממש הטביעו עליי את חותמן, הפכתי לילדה בת 15.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...