חפש בבלוג זה

יום שני, 26 בנובמבר 2012

וואו, יש כתבה עלי!

טוב, נו, אולי זה פשוט ראיון עם הרמן ווק (המחבר של "מרג'ורי מורנינגסטאר"), אבל יש שם איזו פסקה וחצי על מרג'ורי (האמיתית, לא אני), כולל התייחסות שלו עצמו אליה (הוא חושב שהיא כבר לא רלוונטית בימינו)

http://www.haaretz.co.il/gallery/literature/1.1872755

מדהים שהוא עוד בחיים וגם מדהים שכזה סבאון, שכתב ספר מסוקס כמו "המרד על הקיין", הוציא תחת ידיו רומן בנות כמו מרג'ורי.

-------------

היום בדרך ללימודים היה ברדיו את 50 ways to leave your lover. איך נהניתי. לפעמים זה בדיוק מה שאני צריכה לשמוע על הבוקר - שום דבר קשוח שיטעין אותי באנרגיות (או אגרסיות), סתם שיר פיל-גוד כזה.


ועכשיו - להתרחץ, לפתור עוד כמה שאלות בפסיכולוגיה פיזיולוגית וללכת להשלים שעות שינה. בהצלחה לי.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמחה לקרוא את תגובה מס' 4 - איזה כיף שעוד מישהו קרא את "נער הכרך"
(-;

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני שמחתי לקרוא אותה :)

אנונימי אמר/ה...

לא הכרתי לא את השיר, ולא את הסופר. אבדוק:)
למי שכבר יודע, זה נחמד , לחדשים שרק מתוודעים אפילו יותר.

marjorie morningstar אמר/ה...

הרמן ווק מומלץ - קראתי שלושה או ארבעה ספרים שלו ומאוד נהניתי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...