חפש בבלוג זה

יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

midnight rush

אתמול לא הצלחתי להירדם. התהפכתי במיטה שעתיים - אם לא יותר - והמוח שלי קדח מרעיונות.


חשבתי על המקום שבו אני רוצה לאכול עם חבר שלי ביומולדת (דליקטסן, בהמשך לפוסט הקצרצר הקודם), על המקום אליו אני רוצה להזמין מלאן אנשים ליומולדתי (ואני מתלבטת איך לעזאזל לעשות את זה - יש מלא אנשים שאני רוצה שיבואו, לא בא לי לארח אותם בביתי ואני אף פעם לא יודעת אם זה בסדר לשריין שולחן בבית קפה ל-"20 אנשים... פלוס מינוס, חלק עשו לי מייבי בפייסבוק ואחרים אמרו שיבואו אחרי המשמרת, אז השולחן יתמלא יותר לקראת חצות ויש מצב שנצטרך עוד שולחן").

חוץ מזה, המצאתי רעיון לתבשיל שנראה לי אקזוטי, משביע ובריא במידה (אורז מלא עם גרגירי חומוס ונתחוני עוף, עם חלב קוקוס - כן כן, מצאתי דל שומן - וכוסברה), אבל אצטרך להוציא אותו אל הפועל רק בעוד שבועיים, כי אני טסה ביום א' ואין סיכוי שחבר שלי יאכל משהו עם כוסברה.

וגם - חשבתי על שלוש חולצות שאני רוצה להכין. ללכת לחנות הדפסות וזה, ממש כאילו הייתי בכתה ט' עכשיו. הראשונה - לבנה, עם שרוולים קצרים מקופלים (עם סיכות ביטחון שעוזרות להשאיר אותם במקום) ותמונת שחור לבן של דיוויד בואי מסוף הסבנטיז (אולי עטיפת האלבום של הירוז?), השנייה - שחורה עם ציטוט בלבן מתוך moonage daydream. בהתחלה חשבתי לעשות עם הציטוט מ"צ'יינג'ז" שפותח את "מועדון ארוחת הבוקר", אבל החלטתי להרגיע עם המחווה לסרט. השלישית תהיה גם שחורה, עם תמונה של מארק בולאן מ-TREX. ההשראה: חולצה שאיגי פופ לבש בתמונה מפורסמת במיוחד.



בקיצור, היה לי לילה מאני במיוחד (מלשון מאני-דיפרסיבי, החלק הפעיל). חבל שאין לי איזו מחברת ליד המיטה שאוכל לשטח בה את הגיגי הליליים, אם כי אין לי מושג איך לעשות את זה בלי להעיר את חבר שלי. התוצאה היא שעכשיו אני קצת עייפה ולא בא לעשות שום דבר במיוחד. מזל שאני לא עובדת היום. מצד שני, ימים נטולי עבודה הם תמיד קודש לסידורים.

4 תגובות:

IsraelMakeup אמר/ה...

בשביל מה צריך מחברת ליד המיטה, אם יש לך את הבלוג לכתוב בו את כל הגיגי הלילה? :-)
גם לי לפעמים קורה שכל מיני תכנונים רצים לי בראש דווקא כשאני הולכת למיטה ואני שונאת את זה, גם ככה אני חושבת ומחשבת ומתכננת כל היום, בלילה אני רוצה קצת שקט!

sefi אמר/ה...

איזה כיף שאת נוסעת. זה לשוודיה?
ולגבי דליקטסן אני לא יודעת, אולי יש בחירות טובות יותר.
כל התכניות נשמעות מעולה, כולל דוויוד בואי!

marjorie morningstar אמר/ה...

מחברת זה יותר אולדסקולי.. מצד שני, אני הכי ילדת ניו-מדיה.

אני נוסעת לנורווגיה, אבל עוד לפני זה נוסעת לכרתים לנקות קצת את הראש. לגבי דליקטסן - אשתף בחוויות אחרי שאבקר שם, אבל מהצצה בתפריט וקריאת ביקורות (תחביב ידוע לשמצה שלי), זה נשמע לי מושלם בעבורי. אני מתה על אוכל של מעדניות עוד מלפני שהפך לטרנד. תנו לי סלמון כבוש, איקרה, פיקלס ובורשט ואהיה מאושרת.

shani אמר/ה...

אני לא יודעת באיזו שעה את והחבר מתכננים את סעודת היומולדת, אבל אם זה בצהרים אז כדאי לעשות את זה במסעדה אחרת של הברודואים - הוטל מונטיפיורי. יש שם את העסקית הכי שווה בעיר: ראשונה + עיקרית + משהו מתוק קטן + קפה (כדאי להזמין קר) + לחם (בגטונים לוהטים מהתנור) וחמאה והכל במחיר של העיקרית (שבכיף אפשר לקחת שם פסטה ב-70 ש"ח), וכוס יין ב-20 ש"ח ואווירה של חו"ל (מצטערת על הקלישאה, אבל זה פשוט ככה). ממליצה בחום. מזל טוב ובתיאבון!

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...