חפש בבלוג זה

יום חמישי, 31 במאי 2012

למה אני ונינט נהיה חברות ממש טובות?

א) כי אני חושבת שהיא מגניבה.
ב) כי גם אני אוהבת את רוקפור. ליתר דיוק - גיליתי אותם לא מזמן, באופן די טינאייג'רי. לא יודעת איך דילגתי עליהם בתיכון, הייתי אז בשיא תקופת הפסיכודליה שלי (מבחינת העדפות מוזיקליות. באופן כללי בחיים הייתי חננה-בננה) ולא הפסקתי לשמוע את הדורז. אני מניחה שפסלתי אותם מראש כי שמעתי שהם שרו באנגלית, וזה קצת turn-off מבחינתי.


הערת שוליים: אני מאוד שמחה על הדיון הנרחב שהתפתח בפוסט הקודם. זו בדיוק הייתה המטרה שלי. בינתיים, החברה שלי התקבלה לאיזושהיא משרה באיזשהו מגזין שכולנו מכירות, אבל המשכורת המעליבה גרמה לה לוותר על התפקיד. אני ממשיכה להחזיק לה אצבעות.

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

הצ'אנס הטוב ביותר של חברתך להתפרנס הוא להפוך לפרילנס ולכתוב לכמה מקומות במקביל. זה צעד מפחיד ויש בו הרבה חסרונות, אבל זו הדרך היחידה להתפרנס מתחום כזה.

marjorie morningstar אמר/ה...

היא כרגע פרילאנסרית, אבל לדעתי מחויבת למקום אחד. במחשבה שנייה - זה קצת פרדוקס..

קרן אמר/ה...

אני גם מעדיפה את נינט במצב הצבירה הנוכחי, שיתופי הפעולה שהיא בוחרת עושים לה רק טוב(למשל עם רד בנד או רוקפור שהזכרת). החלק הכי משמח מבחינתי זה שהפסקנו לראות אותה חונה על מדרכות. זה היה מרתיח אותי.

marjorie morningstar אמר/ה...

את רד בנד אני לא אוהבת (נראה לי שאפילו ניהלנו את הדיון הזה פעם..), אבל מסכימה איתך בעניין הפאזה המוצלחת הנוכחית של נינט. היא פשוט עברה את גיל ההתבגרות (או גיל התבגרות שני) לעיניי הציבור כולו אחרי הזכייה, ועכשיו במצב בשל ומודע לעצמו. החנייה הפרובוקטיבית היא בעיניי לא יותר מגחמה טינאייג'רית (שמוכיחה שוב את הסברה שלי).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...