חפש בבלוג זה

יום שישי, 24 ביוני 2011

ניקוי ראש

ברור שזו טעות פטאלית לצאת לציד בסנטר רבתי בשישי בצהריים, אבל נפלתי למלכודת הפתאים הזו היום (ויצאתי בידיים ריקות. אולי עדיף בעצם)
זה מוזר, אבל בתור תיכוניסטית חסרת דאגות (עאלק. תמיד היו לי דאגות) יצא לי לבלות ב"ימי כיף" בתל אביב למכביר, רובם ככולם בשישי\חוה"מים למיניהם, ואני באמת לא זוכרת שהיה עד כדי כך דחוס. וימי התיכון שלי לא היו כל-כך מזמן.
יכול להיות שאני מייפה את העבר? או שהשנים האחרונות הביאו עמן זרם של קונות נלהבות?

ועוד משהו על קניות בסופ"ש ושכל של חדר מדרגות:
אני מסמפטת ++ את בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, לעתים יקר שם מדי אבל בדוכנים רבים המחירים תואמים ליצרני הקונפקציה, ומציעים סחורה טיפ-טיפה יותר מעניינת. (חוץ מזה, עדיין לא עבר לי הקטע של להגיד "אה זה? מאיזו מעצבת..")
לפני כמה חודשים עברתי שם בחמישי בערב. היה לא צפוף בעליל, וכטוב לבי בשופינג הסכמתי לענות על איזה סקר מטעם הנהלת המיזם, למרות שלא היה לי יותר מדי מה לומר. בסעיף של "דברים שהייתי מוסיפה\משנה" חרטטתי משהו על הוזלת מחירים ועל בגדי גברים (למרות שאת מי זה באמת מעניין?..)
היום, כשנאבקתי על הזכות למדוד מול איזו כונפה אגרסיבית, הבנתי מה חסר באמת. מראות בתאים. זה פשוט בלתי נסבל לצאת אל המראה כדי לחזות בדמותך עטוית סחבת המעצבים האפרפרה, ובשובך לתא לגלות שאיזו בחורה אסרטיבית הסתגרה בו בחברת בגדייך המקוריים (ולפעמים גם הארנק!)
אז זהו. חבל שלא חשבתי כששאלו אותי, אבל אם אתן מגיעות ומחליטות לענות על הסקר - באמשלכן, תחשבו עלי (ועליכן!) ותציינו את העניין.

5 תגובות:

standing ovation אמר/ה...

אתמול הייתי בסנטר והלכתי ממש מהר מבד"כ, מעבר לכך שכל החנויות בסייל והכל בלאגן ואי אפשר למצוא כלום (לפעמים אני לא מבינה מי היה קונה את הדברים האלה בכלל במחיר מלא) וחוצמזה שהיו שם המוני תיכוניסטים פריקים/גותים ש"עשו צחוקים" בקיצור צריך לחכות לאחרי הקיץ.

אנונימי אמר/ה...

קטע, אתמול גם הייתי בסנטר והוא היה נראה לי ריק, יחסית לעובדה שהיה יום חמישי, היום של שוק האוכל ויריד המעצבים וגם תחילת החופש הגדול. כשחציתי את הגשר הבנתי את השקט - נכנסתי דרך הצד האפל (הצפוני). כל האקשן של ילדי האימו התרחש בצד של תומר מדבקות. גם אני לא זוכרת שהיה כל כך דחוס פעם, אבל אני גם לא זוכרת שהייתי מטרד ציבורי כמו ילדי האימו האלה, למרות שאני בטוחה שהייתי.
תגידי, איפה הסתפרת? אני חושבת שהשיער שלנו די דומה ואני חייבת להשתפץ בעשרת הימים הקרובים.

marjorie morningstar אמר/ה...

יכול להיות שזה באמת הקיץ. מזל שבתקופת השיא (AKA אוגוסט) אני בחו"ל :)
אני תמיד נכנסת מהצד הצפוני. זה גם קרוב יותר הביתה, וגם נותן שהות להסתגל להמולה.. (חוץ מזה החנויות הזויות הרבה יותר ונחמד לבהות בהן. כל הזמן מתחלפים שם דברים)

לגבי השיער - אצל יהודה דבוש, ביהודה הלוי פינת מאז"ה. בהצלחה!

ברווזה אמר/ה...

סליחה שאני מתפרצת ככה סתם ללא הכנה מוקדמת, אבל אם כבר מדבירם על שוק המעצבים בסנטר: המראות שם מעוותות, ובמעוותות אני מתכוונת למרזות.

הבאתי זאת לתשומת ליבה של אחת המוכרות והיא הודתה שהן יודעות זאת אבל שהן רק שוכרות את המקום ושהבעלים לא מעוניינים לשנות את הדבר. אותי זה מקומם דוקא משום שיש לי סימפתיה למקום. ראו הוזהרתן.

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת? וואו. טוב שהזהרת, אני אתחיל לקחת את העניינים שם בערבון מוגבל..

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...