חפש בבלוג זה

יום רביעי, 11 במאי 2011

יש לנו ארץ נהדרת, וכל הכבוד לצה"ל

אחרי העגמומיות של יום הזיכרון, העברתי את יום העצמאות דווקא בשתי חגיגות מוצלחות באמת - באווירה ישראלית ביותר.
אני נורא שמחה שלא יצאתי סתם לאיזה פאב, אלא ציינתי את המאורע בצורה מרובת משתתפים ועצלה יותר.
(כן כן, עשיתי על האש.. פעמיים. ובאחת מהן אפילו שמעו שלמה ארצי. אבל כבר כתבתי כמה טוב לזחול אל לבו של המיינסטרים בימים טרופים אלה)
אגב, אף אירוע שציינתי לא התרחש בתל אביב, וטוב שכך - כשחזרנו הביתה בשעת לילה מאוחרת, אבן גבירול המטופח בדרך כלל נראה פשוט זוועה. לא רוצה לדמיין אפילו מה הלך בפלורנטין. 

מדהים שהאופניים האלה שרדו את חגיגות יום ההולדת.
ביומיים האחרונים ראיתי המון רוכבים עליהן, איזה יופי. בלי שמצ של ציניות.

5 תגובות:

danra אמר/ה...

איזה כיף, נשמע שנהנית!
אני ממש אוהבת את הרעיון של השכרת אופניים, מעניין אם זה יתפוס חזק. מזכיר לי שהאופניים שלי מעלים אבק...

Fashion Matters אמר/ה...

לעשות pause לחיים בשביל לפנק את עצמך זה חובה! מקווה שיצא לך לעושת את זה בקרוב (: הייתי בספא שקוראים לו נווה צדק.. וכן יש שם כמה באזור, את לא טועה!

אני שמחה שנהנת ביום העצמאות.. אני בד"כ תמיד מתאכזבת אז השנה החלטתי לעשות על האש עם המשפחה ולהישאר בבית..

תגיות בלוג אמר/ה...

אני לגמרי בעד אופניים. רק מקווה שתל אביב לא תהפוך לאמסטרדם מבחינת רודנות האופניים או כמו שאני קוראת לזה "שד התזוזו" (גלינג גלינג)

marjorie morningstar אמר/ה...

תכל'ס.. למי לא יצא להידרס ע"י רוכבי אופניים אירופאיים קשוחים?

standing ovation אמר/ה...

הרעיון נחמד והכל אבל זה נכון מה ששעמעתי שלא נשמע לי הגיוני - שאם גונבים אותם השוכר צריך לשלם 4000 שקל?

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...