חפש בבלוג זה

יום רביעי, 20 באפריל 2011

SUMMERTIME


אני לא נוהגת בד"כ לפרסם פוסטים דלי מילים וללא פואנטה, אבל באמת שבאופן חד פעמי אין לי הרבה מה לומר וגם לא תובנות מרחיקות לכת.
ראיתי אתמול את TRUE ROMANCE ("רומן על אמת"), וכל-כך נהניתי. הייתי בטוחה שכבר ראיתי אותו בעבר, אבל התבלבלתי עם קומדית-פשע-רומנטית אחרת (ופחות מוצלחת משמעותית.. הסרט הזה עם קמרון דיאז ואיאן מקגרגור)
בקיצור - אין ספק שזה סרט קיץ אולטימטיבי, וגם סרט דייטים אולטימטיבי: נוטף אלימות טרנטינואית ועם זאת צבעוני, קליל, סקסי ורומנטי. כמו לקרוא קומיקס (לדעתי הוא מבוסס על קומיקס).
אה, וגם הקאסט מטורף לגמרי.

SO 90S. לדעתי כריסטיאן סלייטר לא שינה הבעת פנים כל העשור 
הכי חולצת פארקר לואיס. ולא זכרתי את פטרישיה ארקט כלכך יפה.
בראד פיט, בימים בהם כריסטיאן סלייטר היה החתיך-המאגניב הבלתי מעורער
אין כמו ווייט טראש מודע לעצמו (ז"א - תסריטים של טרנטינו)
"you're so cool"


3 תגובות:

danra אמר/ה...

הרגת אותי...LOL
פרקר לואיס?... מעולה!!!
מאיפה הבאת את זה, ממש פוסט היסטוריה אירגנת פה, ישר לבגרויות...

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

לא יכולה לסבול קומדיות רומנטיות. בד"כ הבגדים דביקים ומבחילים יותר מדי...

marjorie morningstar אמר/ה...

דנרה - האמת שחבר שלי נזכר בסרט פתאום והוריד אותו, וכלכך נהניתי שזה עורר אצלי גל נוסטלגיה כולל :)
מיכל - זו ממש לא קומדיה רומנטית שטאנצית. טרנטינו אחראי לתסריט, אני חושבת שזה אומר הכל. לגבי הבגדים - הצבעוניות המזעזעת כאן היא סופר מודעת לעצמה. כמו שאמרתי, הסרט כולו הוא הומאז' אחד גדול לנובלות גרפיות קיטשיות.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...