חפש בבלוג זה

יום שני, 14 במרץ 2011

רעיון פורימי נדוש + שירות לציבור

רעיון נדוש. בכל פורים, בערך מאז הגעתי למצוות, עולה בראשי הרעיון הנדוש (אך מפתה) של להתחפש למדונה באייטיז. אף פעם לא הוצאתי את העניין לפועל.

עם כל הבאזז האינסופי סביב גאגא, אף אחד כבר לא חושב להתחפש למדונה (מה שהופך את זה למוצלח יותר)

כבר חשבתי שהשנה זה לא יקרה, אבל אז ראיתי בTRF של זארה את השמלה הכי אייטיזית ועם זאת מוצלחת שראיתי כבר הרבה זמן. סטרפלס (כן כן) שחורה עם תחתית נפוחה. הכי אייטיז שיש, ואיכשהו גם נראית עלי טוב.
אז אני שוקלת שוב את העניין. סרט עצום לשיער כבר יש לי-

וגם איפור זו לא ממש בעיה. בקיצור, אני אצא מחר לגיהינום-עלי-אדמות המכונה "דיזנגוף סנטר לפני פורים" למדוד את השמלה. מעניין אם בברוריה יש שרשרת צלב ענקית, או שהחנות שומרת על צביון יהודי..

שירות לציבור. לפני כחודש פתחו בקרבת ביתי סניף חדש, מפונפן ואבן-גבירולי של אבולעפיה. חשוב לי להבהיר שאין לי שום דבר נגד המוסד הפחמימתי הזה, אבל מאז פתיחתו ראיתי כבר 2 עכברים (או חולדות?) מתים על הכביש/מדרכה הסמוכים.
יכול להיות שאני משמיצה פה בגסות, שמדובר בצירוף מקרים, שהדבירו את הבניין ליד או כל הסבר הגיוני אחר, אבל לי כל העניין מעלה זכרונות מפרשת החולדות בארומה. ושוב, אם אני טועה - אני מתנצלת. הדבר האחרון שאני רוצה זה להסתבך עם אדון אבולעפיה.


4 תגובות:

danra אמר/ה...

אין מה לומר, בתור מעריצה שלה לדעתי זו תחפושת מעולה!
אני וחברה שלי מתלבשות מדונה כמה פעמים בשנה בגלל כל מיני מסיבות כך שאני קבוע מצויידת בכפפות תחרה חצי, סרט מחריד לשיער ושפתון מזעזע. הגוונים הם בילט אין...LOL

marjorie morningstar אמר/ה...

השאלה החשובה היא אם את מציירת גבות עבותות (ואם כן-איך?) או הולכת על המראה הטבעי

danra אמר/ה...

שאלה מצויינת!
בפעם האחרונה צבעתי את הגבות עם צללית חומה כהה. רק שלי אין גבות כאלו עבות כמו אצלה. קיצור, זה פשוט היה נראה מחריד ולא יחזור על עצמו שנית...

marjorie morningstar אמר/ה...

עשיתי ניסיון איפורי וצבעתי את הגבות בשחור+עיביתי אותן מלמעלה ומלמטה.
זה היה נראה נורא.
בניסיון השני צבעתי קצת את הגבות, ועיביתי ממש בקטנה מלמעלה בלבד. דווקא יצא מאוד דרמטי ומוצלח.
ובכל זאת - אני בסוף לא מתחפשת למדונה..

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...