חפש בבלוג זה

יום רביעי, 16 בפברואר 2011

גרגרנות

לציון מאורע משמח, אני מחפשת מסעדה כיפית, רומנטית ומוצלחת בתל אביב.
בינתיים, הגיעו לגמר קוצ'ינה תמר וכרמלה בנחלה - באף אחת מהן לא אכלתי בעבר, אבל קיבלתי המלצות.
ההתלבטויות:
על כרמלה קיבלתי המלצה חמה מאוד מחברה טובה. מצד שני, הביקורות ברשת מאוד מעורבות, ויש טענה שרמת האוכל במקום ירדה.
לתמר נקשרים כתרים ברחבי האינטרנט, וגם עליה קיבלתי המלצה חמה. מצד שני, אני לא כזאת פריקית של פסטה, ולא בטוחה שיהיה לי מה לאכול שם (טיפשי ללכת למסעדה איטלקית שמתמחה בפסטה ולהזמין בשר, לא?)

בקיצור, אשמח לשמוע עוד חוות דעת, וגם המלצות על מקומות שווים אחרים.
אגב - אני מעדיפה לא לקבל המלצות על מסעדות בשרים, כי באותו שבוע אנחנו מתעתדים ללכת ל"רק בשר". ככה זה בימי הולדת, שבוע של שיכרון חושים קולינרי ואלפי קלוריות ריקות...

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

בוקר טוב.יש לי 3 המלצות: אחת היא פרונטו, בנחמני,ת"א. אם את אוהבת אוכל איטלקי, נהדר. יש להם עיסקיות בצהריים, ואכלתי שם מספר פעמים,והיה טעים תמיד! 2+3 הן עם בשר,אבל אם לא היית,הן שוות.אחת היא קימל,בת"א, אוכל צרפתי מעולה. השניה היא של האקה של קוצ'ינה תמר: שרקטורי. נמצאת בשוק הפשפשים והיא מיוחדת מאד ומעולה ממש! תהנו,ויום הולדת שמח!

marjorie morningstar אמר/ה...

ציפי תודה!
בסוף הלכנו לקוצ'ינה תמר. את רשמיי אפשר לקרוא בפוסט הבא. אבל לפרונטו אני בהחלט מתכוונת להגיע גם בהזדמנות..

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...