חפש בבלוג זה

יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

ladylike

אני הולכת כבר יום וחצי עם לק אדום, ואיכשהו לא מרגישה פולניה ברמות סבתאיות.
מדהים. אני אפילו די מרוצה מהלוק- על אף שציפורני לא נורא ארוכות כרגע.
כרגיל, אני מתעצלת לצלם, אבל זה הצבע- brick wall שמו
הרבה יותר כהה במציאות
ואם כבר ליידילייק, המשימה הקולינרית הבאה שאני לוקחת על עצמי (לקחתי כבר כמה, אבל לא טרחתי לתעד אותן וחבל) היא אפיית לחם.. התוודעתי היום לבלוג הנהדר הזה: http://www.baking.co.il/
ואני הולכת לנסות את כוחי בסופה"ש. הלחם בירה אפילו לא נשמע כזה משמין.

4 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

הבעיה עם לק אדום בימינו הוא לא הפולניות/סבתאיות אלא יותר העדריות... אבל העיקר שאת נהנית!
ובהצלחה עם הלחם!

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

כל עוד הציפורניים קצרות, זה על הכיף כיפאק!

marjorie morningstar אמר/ה...

ואניטי- את צודקת לחלוטין, אבל אני עובדת במקום כל כך נטול תעוזה אופנתית, שגם משיחת ציפורני בבריק וול המדובר היא בגדר הצהרה אופנתית נוקבת (למרות שזה כלום לעומת התגובות שקיבלתי ללק האפור)

שרונה- זה כל כך פרחי מצדי, אבל באמת שאני מעדיפה אותן ארוכות. גם עם לק אדום...

שיקסע אמר/ה...

או-ווה! מתחייבת לאפות לחם?! את זה אני ארצה לראות ;)
ודרך אגב, אני חושבת שהלק יפה לאללה

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...