חפש בבלוג זה

יום שני, 26 ביולי 2010

יש לי לק חדש

והוא אפור. הכי חורף 2010, אבל אני מתה עליו
בכלל לאחרונה השתחררתי מפיקסצית הלקים הכהים שהיתה לי, שהתגבשה אי-שם בשנות נערותי המוקדמות אז לק שחור היה אפל, קשוח ויקר המציאות. כשלא היה שחור התפשרתי על סגול כהה ודומיו, ומכאן הפיקסציה.
עכשיו הגעתי למסקנה שצבעים בהירים יוצרים אשלייה שאצבעותי נקניקיות פחות, ועדינות יותר. 
הנוכחי הוא של ג'ייד, שבשעה טובה התחילו לתת שמות לצבעים. אז נכון שTENDER GRAY זו לא היציאה הכי יצירתית בעולם, אבל זה בטוח סקסי יותר מ385.

ועוד תוספת-
פתאום שמתי לב שמצטברים אצלי אט-אט כלמיני פריטים אפורים.
זה התחיל בתיק המהולל, דרך הנעליים שאני הכי אוהבת כרגע, ומי יודע לאן נגיע.
פעם חשבתי שאפור זה סתם משמין.

3 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

נחמד בהחלט! אחפש אותו בהזדמנות.

Standing Ovation אמר/ה...

אני אוהבת אפורים! זה מעניין מה שאת אומרת על האשלייה של צבעים בהירים, חשבתי שכהה זה מרזה. ג'ייד ממש מצחיקים אותי, הלקים שלהם תמיד נמכרים בערך ב 10-20 ש"ח אבל תמיד הם חייבים לציין שזה מבצע מ 50, לפחות ככה זה בסופר פארם :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אולי הציפורניים שלי נראות שמנות יותר ולכן האצבעות בהתאמה רזות יותר?..

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...